نیاز مگ

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

نیاز مگ

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

داستان عادل فردوسی پور چیست | جریان حذف عادل فردوسی پور

داستان عادل فردوسی پور چیست | جریان حذف عادل فردوسی پور ماجرای عادل فردوسی پور چیه داستان حذف شدن فردوسی پور چرا عادل فردوسی پور از 90 اخراج شد

داستان عادل فردوسی پور چیست

اختلافات بین عادل فردوسی پور و مدیر شبکه سه موجب شد شب گذشته برنامه نود از رسانه ملی پخش نشود؛ این اتفاق موجب شد که گمانه‌های مختلفی درباره سرانجام این اختلافات منتشر شود و کاربران توییتر به این موضوع واکنش نشان دادند.


امروز تعطیل است یا نه چهارشنبه 29 اسفند 1397 | ایا امروز 29 اسفند تعطیلی است

امروز تعطیل است یا نه چهارشنبه 29 اسفند 1397 | ایا امروز 29 اسفند تعطیلی است اخرین خبرهای از تعطیلی امروز چهارشنبه 29 اسفند، ایا بانک ها امرو تعطیل است یا نه

امروز تعطیل است یا نه چهارشنبه 29 اسفند

روز 29 اسفند مصادف است با ولادت امام علی علیه السلام و روز پدر و همچنین برابر است با روز ملی شدن صنعت نفت ایران تعطیلی رسمی می باشد  ادامه مطلب ...

دانلود خلاصه برنامه نود 27 اسفند 1397

 برنامه نود 27 اسفند 97 : دانلود خلاصه برنامه نود 27 اسفند 1397 دانلود برنامه نود دیشب اپارات دانلود برنامه نود 27 اسفند با لینک مستقیم کامل

 برنامه نود 27 اسفند 97

نود نام یک برنامه تلویزیونی زنده فوتبال است، که هر هفته دوشنبه شب از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

نود فقط به تشریح و توضیح مسابقات فوتبال محدود نمی‌گردد بلکه در بخش‌های مختلف آن، به روابط میان فرهنگ جامعه، مردم، سیاست و حتی جغرافیای مناطق با نگاهی دگرگون و متمایز، به پدیدهٔ فوتبال پرداخته می‌شود. بنیان‌گذار، مجری و تهیه‌کنندهٔ این برنامه عادل فردوسی‌پور است.

لینک دانلود

مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم : دانلود اهنگ مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم با کیفیت خوب

مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم | دانلود اهنگ مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم با کیفیت خوب دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پرستو به نام شیرین همراه با متن اهنگ دانلود موزیک مگه میشه اینجوری با صدای پرستو

دانلود مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم 

مگه میشه اینجوری انقدر عاشقت بشم
من نمیدونستم انقدر پابنده دلم
قسم به چشمات هیچکی نیومد به چشمم
فکر نمیکردم انقدر به تو وابسته بشم
کل شهر هم حسودی بکنن به عشقمون
من همون شیرین قبلم تو فرهاد بمون
نزار ادما بگن نمونده روی حرفشون
من خسته تر از تو هستم نری جون هردمون

مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم | دانلود اهنگ مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم 

ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ انگار نه انگار دلم رفته براش (آرشا رادین) با کیفیت خوب 320 همراه متن

دانلود اهنگ انگار نه انگار دلم رفته براش (آرشا رادین) با کیفیت خوب 320 با متن دانلود اهنگ جدید و بسیار زیبای انگار نه انگار دلم رفته براش با صدای ارشا رادین، دانلود آهنگ تاپ تاپ آرشا رادین

دانلود اهنگ انگار نه انگار دلم رفته براش

متن اهنگ

انگار نه انگار دلم رفته براش منو کرده دیوونه کم نمیشه از اداش
جز تو هیشکی نیست سلیقم ما خیلی هستیم شبیه هم
یه جوری تو رو میخوامت که هیشکی نمیشه حریفم
هی تاپ تاپ قلبم میزنه واسه تو از بس چشات دیوونه کنندست بیا هی نکن دس دس
ای جان چه قشنگ دل میبری از دل من تو بساز قلبمو از نو بده عشقمونو لو
هی تاپ تاپ قلبم میزنه واسه تو از بس چشات دیوونه کنندست بیا هی نکن دس دس
ای جان چه قشنگ دل میبری از دل من تو بساز قلبمو از نو بده عشقمونو لو

دانلود اهنگ انگار نه انگار دلم رفته براش (آرشا رادین) با کیفیت خوب 320 با متن

تو داری با همه فرق آخه مگه داریم پاش بیفته واسه هم جونمونم میذاریم
تو فقط مال منی بگو عشقم آره میدونم دوسم داری دل به دل راه داره
هی تاپ تاپ قلبم میزنه واسه تو از بس چشات دیوونه کنندست بیا هی نکن دس دس
ای جان چه قشنگ دل میبری از دل من تو بساز قلبمو از نو بده عشقمونو لو
هی تاپ تاپ قلبم میزنه واسه تو از بس چشات دیوونه کنندست بیا هی نکن دس دس
ای جان چه قشنگ دل میبری از دل من تو بساز قلبمو از نو بده عشقمونو لو

لینک دانلود با کیفیت خوب

ادامه مطلب ...