نیاز مگ

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

نیاز مگ

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

دانلود اهنگ این چه حالیست که عشق تو برای من ساخت با کیفیت خوب 320 همراه با متن

دانلود اهنگ این چه حالیست که عشق تو برای من ساخت با کیفیت خوب 320 همراه با متن

 اهنگ این چه حالیست که عشق تو برای من ساخت

دانلود  این چه حالیست که عشق تو برای من ساخت

متن اهنگ 
عشق تو ریشه در اعماق وجودم دارد ریشه در آخر و آغاز سجودم دارد
بوسه از باور تو تا کجا میخواهد مست این عشق شدم جان کجا میخواهد
این چه حالیست که عشق تو برای من ساخت این چه عشقیست که دنیای مرا گیر انداخت
نگذار عاشق تو این همه آشوب شود سمت تو آمده ام حال دلم خوب شود
زیر پاهای تو خاک تو شوم چیزی نیست سالی یک بار هلاک تو شوم چیزی نیست
چشم های تو به اندوه من عادت دارد شعر در قامت توصیف تو لکنت دارد
هرکسی غرق تو شد وارث تسکین شده است حال مایی که دو پیمانه زدیم این شده است
حال مایی که دو پیمانه زدیم این شده است …
این چه حالیست که عشق تو برای من ساخت این چه عشقیست که دنیای مرا گیر انداخت
نگذار عاشق تو این همه آشوب شود سمت تو آمده ام حال دلم خوب شود

Web results

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک با نام این چه حالیست - نکست وان


next1.ir/دانلود-آهنگ-جدید-سینا-سرلک-با-نام-این-چه/
Translate this page
حال مایی که دو پیمانه زدیم این شده است … این چه حالیست که عشق تو برای من ساخت این چه عشقیست که دنیای مرا گیر انداخت نگذار عاشق تو این همه آشوب شود سمت تو آمده ...
سینا سرلک چه کنم
دانلود اهنگ سینا سرلک یه بیقرارم
دانلودآهنگ تنهاامیدزندگی ازسیناسرلک
سمت تو آمده ام تا که کنارم باشی
سینا سرلک دوست دارم
دانلود آهنگ سینا سرلک ای عشق

People also search for

این چه حالیست که عشق تو برای من ساخت این چه عشقیست که دنیای مرا گیر انداخت نگذار عاشق تو این همه آشوب شود سمت تو آمده ام حال دلم خوب شود. زیر پاهای تو خاک تو ...
دانلود اهنگ سینا سرلک یه بیقرارم
دانلودآهنگ تنهاامیدزندگی ازسیناسرلک
سمت تو آمده ام تا که کنارم باشی
سینا سرلک چه کنم
سینا سرلک آنلاین
دانلود آهنگ سرلک

People also search for

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک به نام این چه حالیست Download New Music Sina ... این چه حالیست که عشق تو برای من ساخت این چه عشقیست که دنیای مرا گیر انداخت
دانلود اهنگ تیتراژ پایانی هزار داستان
دانلودآهنگ تنهاامیدزندگی ازسیناسرلک
سمت تو آمده ام تا که کنارم باشی
دانلود اهنگ سینا سرلک یه بیقرارم
دانلوداهنگ سیناسرلک شهرزاد
دانلود اگر برای ابد هوای دیدن تو روزبه بمانی

People also search for

Oct 25, 2018 - این چه حالیست که عشق تو برای من ساخت این چه عشقیست که دنیای مرا گیر انداخت نگذار عاشق تو این همه آشوب شود سمت تو آمده ام حال دلم خوب شود ...
Sep 23, 2017 - سینا سرلک قطعه جدیدی را با عنوان "این چه حالیست" در فضای مجازی منتشر ... این چه حالیست که عشق تو برای من ساخت این چه عشقیست که دنیای مرا ...
سینا سرلک چه کنم
دانلود اهنگ سینا سرلک یه بیقرارم
سمت تو آمده ام تا که کنارم باشی
دانلود اهنگ تیتراژ پایانی هزار داستان
سینا سرلک تیتراژ
دانلود غریبی سخت مرا دلگیر داره سینا سرلک

People also search for

این چه حالیست که عشق تو برای من ساخت این چه عشقیست که دنیای مرا گیر انداخت نگذار عاشق تو این همه آشوب شود سمت تو آمده ام حال دلم خوب شود زیر پاهای تو خاک تو ...
سینا سرلک چه کنم
دانلود اهنگ سینا سرلک یه بیقرارم
دانلودآهنگ تنهاامیدزندگی ازسیناسرلک
دانلود آهنگ سینا سرلک ای عشق
دانلود اهنگ تیتراژ پایانی هزار داستان
دانلود آهنگ جدید سینا سرلک سریال شهرزاد

People also search for

Oct 29, 2018
به تازگی موزیک ویدیو با نام «این چه حالیست» به مناسبت ایام اربعین و با صدای سینا سرلک منتشر شده است.
این چه حالیست که عشق تو برای من ساخت این چه عشقیست که دنیای مرا گیر انداخت نگذار عاشق تو این همه آشوب شود سمت تو آمده ام حال دلم خوب شود زیر پاهای تو خاک تو ...
Sep 23, 2017 - قطعه "این چه حالیست" جدیدترین اثر سینا سرلک محسوب می‌شود که ... این چه حالیست که عشق تو برای من ساخت این چه عشقیست که دنیای مرا گیر ...
Rating: 4.9 - ‎9 votes
Sep 22, 2017 - دانلود آهنگ جدید سینا سرلک این چه حالیست Download New Music Sina Sarlak In Che Halist این چه عشقیست که دنیای مرا گیر انداخت.
دانلود اهنگ اشتیاق از سینا سرلک
سینا سرلک عشق یعنی

People also search for