نیاز مگ

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

نیاز مگ

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم : دانلود اهنگ مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم با کیفیت خوب

مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم | دانلود اهنگ مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم با کیفیت خوب دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پرستو به نام شیرین همراه با متن اهنگ دانلود موزیک مگه میشه اینجوری با صدای پرستو

دانلود مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم 

مگه میشه اینجوری انقدر عاشقت بشم
من نمیدونستم انقدر پابنده دلم
قسم به چشمات هیچکی نیومد به چشمم
فکر نمیکردم انقدر به تو وابسته بشم
کل شهر هم حسودی بکنن به عشقمون
من همون شیرین قبلم تو فرهاد بمون
نزار ادما بگن نمونده روی حرفشون
من خسته تر از تو هستم نری جون هردمون

مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم | دانلود اهنگ مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم 

 عاشقونه با صدا کن اسممو توی هر جمعی نشستی بگو دوس دارم عشقمو
عاشقونه باز نگاه کن عشقتو پرسیدن دلت کجاست بگو دادی به من یهو
کل شهر هم حسودی بکنن به عشقمون
من همون شیرین قبلم تو فرهاد بمون
من خسته تر از تو هستم نری جون هردمون
عاشقونه با صدا کن اسممو توی هر جمعی نشستی بگو دوس دارم عشقمو
عاشقونه باز نگاه کن عشقتو پرسیدن دلت کجاست بگو دادی به من یهو

لینک دانلود